Euroopa Digital Communication Awards festivalil kategoorias „Contest and Game“ parimate sekka jõudnud mäng „Study in Europe test“ tutvustas Euroopat, kui maailma kõige atraktiivsemat piirkonda õppimiseks. Mängu loojad olid loovagentuur Optimist ja Haridus- ja Noorteamet, kes omakorda said tellimuse Euroopa Komisjonilt.
Tänapäeval näeb rahvusvaheline haridusturg maailma riikide vahel aina tihedamat konkurentsi. „Võidujooks parimate tudengite nimel aina hoogustub,“ kommenteerib mängu idee üks autoritest haridus- ja noorteameti Study in Estonia juht Eero Loonurm. „Kui rahvusvaheliste tudengite arv Euroopas (arvesse võtame 33 programmi Erasmus+ riiki) aastatel 2000–2015 pea kahekordistus, siis sama ajavahemiku globaalne turuosa kukkus Euroopas 40 protsendilt lausa 35 protsendile. Euroopa soovib olla konkurentsivõimeline ning maailma parim õpisihtkoht ning seetõttu ka Eesti ja „Study in Estonia“ kogemus Euroopa hankesse kaasatud ongi.“
Llihtsa testi vormis loodud mäng annab küsimuste vastamisel soovituse õppimiseks ühes 33st Euroopa Erasmus+ riigist, alates Portugalist ja Küprosest lõpetades Soome ja Islandiga. Euroopa Komisjoni üks peamisi soove oligi globaalsel tasandil näidata, et kvaliteetset kõrgharidust suudavad pakkuda kõik Euroopa riigid.
Tee sina ka „Study in Europe“ test ning vaata, millist riiki mäng sulle õppimiseks soovitab!
Study in Europe konsortsiumi partnerid on NUFFIC (Holland), Haridus- ja Noorteamet, Campus France (Prantsusmaa), DAAD (Saksamaa) ja üle-euroopaline mõttekoda ACA (Academic Cooperation Association).
Jälgi ka Study in Europe sotsiaalmeediakanaleid – Facebookis, Instagramis, Twitteris, Veebis.